makrootoczenia firmy

Katalog wyszukanych haseł

dowload

Na działalność marketingową przedsiębiorstwa i ustalanie jego strategii marketingowej mają wpływ czynniki z jego otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego.
Z makrootoczenia:
- sytuacja gospodarcza i polityczna na rynku na którym firma działa bądź zamierza działać
- konkurenci: ich pozycja na rynku i sposób działania
- dostawcy surowców, materiałów
- podmioty wspomagające: przewoźnicy, banki, ubezpieczyciele oraz pośrednicy reprezentujący kanały dystrybucji, które przedsiębiorstwo musi wykorzystać
Z mikrootoczenia:
- kadra
- kapitał, którym dysponuje przedsiębiorstwo


ale mam wątpliwości czy o to chodzi :/


"jezeli funkcja uzytecznosci jest dwukrotnie rozniczkowaln
mam lepsze:
Dokonaj oceny wpływu makrootoczenia na system produkcyjny firm w sektorze hutnictwa żelaza i stali w aktualnej sytuacji gospodarczej na świecie.


Stawisz - życzymy powodzenia w następnych latach studiowania na AE

No to moze zacznę... Mam problem. To juz moje drugie podejscie do napisania tematu i planu pacy.. tylko tyle trzeba ale dla mnie to i tak bardzo duzo. Tydzien temu znaiosłam promotorowi moj temat i plan... nie powiedzial nic... tlyko skreslil i obecnie nie mam zadnego...
Zasugerował alternatywne formy sprzedaży na podst firmy X. Ale ani w bibliotece ani w internecie nie ma zbyt wiele info na ten temat. Z czego ja zrobie bibliografie??

Dlatego mam prośbę do kogoś z głowa na karku by pomógł mi zrobic cos z niczego.
Temat jaki wymyśliłam to :"Analiza strategiczna małej firmy handlowej na przykładzie sklepu X w latach...." ( w pracy 2 rozdziały czsyto teoretyczne dwa badawcze)

a teraz co mi udało się stworzyć jako plan:

Rozdział 1. Analiza strategiczna jej funkcje cele i zadania

Rozdział 2. Obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa
2.1. Gospodarka finansowa
2.2. Proces zarządzania
2.3. Działalność marketingowa
2.4....................
Rozdział 3. Działalność przedsiębiorstwa X w latach.....
3.1. Krótka charakterystyka firmy
3.2. Charakterystyka mikro i makro otoczenia
3.3............................

Rozdział 4. Analiza i ocena badanego przedsiębiorstwa na rynku
4.1. .....................

Jestem zielona.... studiuję także na studiach dziennych.. całkiem odmienny kierunek. Tam bez problmu napisałam prace licencjacka... ale tu.. nie moge sobie poradzic..moze gdyby chociaż ktos mi wytłumaczył jak to zrobic


HELP

Motorola wprowadziła luksusowy telefon V9 Telefon komórkowy z całą pewnością zwraca uwagę eklskuzywnym wygladem. Celem firmy jest dotarcie do osób poszukujących „uderzającego połączenia najnowszej technologii z wysublimowanymi detalami ekskluzywnego designu.”
Główny aparat cyfrowy ma matrycę 2 megapikseli, 8 krotny zoom i tryb makro, który umożliwia robienie zdjęć z niewielkiej odległości. Terminal nagrywa sekwencje wideo i obsługuje video streaming (oglądanie filmu podczas ściągania). RAZR2 V9 ma dwa kolorowe wyświetlacze ( 320X240px, 262K), funkcję wybierania głosowego oraz technologię Bluetooth profil A2DP i AVRCP. Technologia CrystalTalk wyciszy hałas dochodzący z otoczenia podczas rozmowy. Przy obecnej pojemności kart TransFlash pamięć telefonu można rozszerzyć do 2GB.

Dane techniczne:
- Pasmo: GSM 850/900/1800/1900, HSDPA 3.6 Mbps, WCDMA 2100
- EDGE /GPRS class 12
- Wymiary: 103 x 53 x 13.3 mm
- Waga: 125 g
- Bateria 950 mAh
- Czas rozmowy: GSM - 205 min / WCDMA 180 min
- Czas czuwania: GSM - 260 godz
- Wyświetlacz:
wewnętrzny - 320X240 2.2” 262K
zewnętrzny - 320X240 2.0” 262K
- Wbudowana kamera: 2MPx, 8x digital zoom, Stream live video, video capture/playback; MPEG 4
- micro-USB 2.0, stereo Bluetooth A2DP / AVRCP
- Odtwarzacz: XMF, MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WAV, MIDI
- Messaging: email, SMS, MMS, MotoSync
- Pamięć: 45 MB, microSD card ~2GB

Jezeli sa to pierwsze Twoje fotki makro kwiatow w naturze, to ocenilbym je jako obiecujace. Jest tam dostateczny poziom jakosci technicznej i swiatlo, czyli dwa najwazniejsze czynniki, ktore koniecznie musza byc opanowane. Fotografowanie kwiatow w naturze, to jest niezwykle trudna dziedzina, poniewaz wymagana tu jest wysoka głębia ostrości, dobre tlo i dobre oswietlenie, a warunki naturalnego otoczenia bardzo wymuszają taka postawe przy fotografowaniu, ktora sprzyja zepsuciu zdjecia przez drgania aparatu w rekach. Ze wszystkich trzech czynnikow w Twoich zdjeciach ten trzeci, czyli tło, troche niedomaga.
Ale nie przejmuj sie ostra krytyka. Aparaty firmy OLYMPUS doskonale nadaja sie do zdjeć kwiatow makro.
Pozdrawiam, TJ

Zadanie z podstaw przedsiębiorczości.
  Witam. Bardzo pilnie potrzebuję zadanie na Podstawy Przedsiębiorczości na temat: Analiza makrootoczenia dowolnie wybranej firmy, przedsiębiorstwa, gospodarstwa. Jeżeli ktoś może takie coś pisał kiedyś do szkoły to bardzo bym prosił o podanie linku lub przesłanie na e-mail, gdyby tez komuś nie sprawiło to większego problemu to prosił bym o napisanie takiego zadania. z Góry baaaardzoo dziękuje. pozdr.


Jak myslicie, dlaczego pis ma taka krótką ławkę? Swego czasu Kaczyński J. zapytany o to odpowiedział: "Bo wszyscy fachowcy są w układzie". :lol: :lol: :lol:

Tak się zastanawiam co się stało nagle Lipcowi, że tak złagodniał?

No i sprawa cyklku koniunkturalnego. Fachowcy są zgodni. Bez reform Polska gospodarka pod konieck kadencji tego rządu ostro zahamuje. To będzie gwóźdź do trumny przed wyborami... 8)

Tłuste lata nie trwają wiecznie

Ten rok będzie dla firm i gospodarki tylko nieco gorszy od poprzedniego, ale następne lata mogą przynieść spadek dynamiki PKB do 1 proc.

Eksperci Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan (PKPP) przewidują, że w 2007 r. tempo wzrostu gospodarczego osłabnie z około 5,5 proc. w 2006 r. do 4,8 proc. Jak tłumaczy Stanisław Kubielas, ekspert PKPP, będzie to wynikiem niższej dynamiki konsumpcji i pogorszenia parametrów makroekonomicznych (wzrostu deficytu — budżetowego i na rachunku obrotów bieżących, długu publicznego oraz wyższej inflacji i wolniejszego spadku bezrobocia niż w 2006 r.).

Zdaniem ekspertów PKPP, erozji fundamentów makro towarzyszyć będzie osłabienie koniunktury globalnej gospodarki, zwłaszcza Niemiec.

Bardziej optymistyczne prognozy, jednak dotyczące najbliższych kwartałów, ma prof. Leszek Zienkowski z Polskiej Akademii Nauk. Jego zdaniem, co najmniej do połowy 2008 r. gospodarka rozwijać się będzie w ponad 5-procen- towym tempie. Potem jednak, ze względu na cykl koniunkturalny, a także brak reform, gospodarka ostro zahamuje.

Bez szeroko zakrojonej reformy finansów publicznych i poprawy otoczenia biznesowego grozi nam spowolnienie do 1 proc. PKB. Rządzący są upojeni bardzo dobrymi bieżącymi wynikami gospodarki, jednak nie znają lub lekceważą przypowieść o siedmiu tłustych i siedmiu chudych latach — przestrzega Leszek Zienkowski.

Zdaniem dr Małgorzaty Krzysztoszek z PKPP, realizacja tego czarnego scenariusza byłaby opłakana w skutkach.

— Dla firm oznaczałaby problemy z płynnością, a w konsekwencji liczne bankructwa. Wzrosłoby bezrobocie, pojawiłyby się poważne problemy z realizacją wpływów budżetowych, co zapewne odbiłoby się na kieszeniach Polaków wzrostem obciążeń podatkowych. Ze względu na wzrost ryzyka związanego z osłabieniem koniunktury wzrosłyby koszty kredytów, a kłopoty budżetowe mogłyby źle odbić się na absorpcji funduszy strukturalnych — uważa ekspert PKPP.

Witam, od pewnego czasu trochę ludzi tu przybyło a więc, był taki temat "zerknijcie" w którym podałem swoje obowiązki w firmie za które pobierałem kwotę 1300 zł netto oto one:

Obowiązki w Firmie ##### w godzinach 9:00 – 17:00 od Poniedziałku do Niedzieli

Zamówienia:
- Woda Eden
- Artykuły Biurowe( koperty, tonery, spinacze, długopisy itp.)
- Środki Czystościowe
- Zakupy - Kawa, herbata, ciastka itp.
- Zakupy – sprzętu ProWag.
- Zakupy związane z imprezami w Sielance (np. sprzęt multimedialny)

Obowiązki:
- Rozwożenie faktur
- Wysyłka Listów
- Wysyłka Zaproszeń na imprezy Sielanki.
- Wysyłka kart świątecznych – #########
- Obsługa techniczna (sieć komputerowa, wszelkie usterki)
- Przewóz Xero do serwisu (serwis urządzeń)
- Załatwianie spraw związanych z PZU (naprawy samochodów służbowych)
- Nadzór nad listami Vip
- Odbiór materiałów reklamowych z Drukarni(Również Stowarzyszenie)
- Człowiek od wszystkiego

Korty w Bobrowcu:
- nadzór nad kortami
- zamówienia, paliwa, środków czystości, artykułów spożywczych, mieszanka kortowa.
- umawianie zespołów technicznych do napraw usterek
- obsługa turniejów na kortach, (catering, zakup pucharów)
- odbiór utargu (raz na tydzień)
- Raz w miesiącu odbiór dokumentów (paragony fiskalne + rozliczenie miesięczne)

Dział Iventowy:
- Tworzenie ofert dla klientów
- Organizacja i nadzór nad iwentami w Sielance.
- Negocjacje z pod wykonawcami.
- Tworzenie bazy podwykonawców
Farma Sielanka (Stowarzyszenie Equisport)
- Zawody w Sielance (banery reklamowe, wytyczanie stoisk, obsługa techniczna, człowiek od wszystkiego)
- Nadzór na przebiegiem zawodów?
- Zwody Regionalne – obsługa komputerowa zawodów (program Hubertus)
- Kontakt w Warszawie do załatwiania wszelkich spraw związanych z zawodami( Polish Prestige, Koń Polski, PZJ, WZJ).
- Odbiór dokumentów związanych z Mistrzostwami świata 2007
- Kontakt ze Sponsorami zawodów(obiór materiałów reklamowych)
- Rozklejanie Plakatów(Konstancin Jeziorna, Piaseczno, Góra Kalwaria)
- Płacenie rachunków (telefonicznych, od środków transportowych)


W najbliższych dniach natomiast dojdą nowe obowiązki w postaci !!!! Uwaga !!!

- Sprzedaż imprez w sielance
- nadzór nad przebiegiem sprzedarzy
- dobór menu
- odpowiednie dobranie pokoji
- stworzenie kosztorysu imprezy wedle życzenia klijenta
- finalizacja zamówienia poprzez podliczenie kosztów oraz zamknięcie imprezy prokotołem

Natomiast nieoczekiwanie dostałem podwyżkę w wyskosoci 350 zł i zarabiam od stycznia 1650 zł natomiast dodatkowo dostałem obowiązki w postaci UWAGA!!!

Piotrek, w nawiązaniu do wcześniejszych ustaleń proszę, żebyś przygotował plan marketingowy Klubu Tenisowego wh następujących założeń:

Opis aktualnej sytuacji marketingowej
Analiza dotychczasowych wyników
Analiza konkurencji i makrootoczenia
Analiza otoczenia zewnętrznego (szanse i zagrożenia)
Analiza środowiska wewnętrznego (słabe i mocne strony)
Wyznaczenie głównych celów na 2007 w ujęciu marketingowym i finansowym
Zdefiniowanie strategii marketingowej (pozycjonowanie firmy, określenie segmentów docelowych itp.)
Opracowanie programu marketingowego (narzędzia i działania marketingowe służące osiągnięciu wyznaczonych celów)
Budżet
Określenie systemy kontroli wdrażania planu marketingowego (sprawozdawczość, kontrola jakości itp.)



Jest nieźle

Pozdro